Jij hebt geen idee? Wij wel!

Stel je voor je moet weer een thema of invulling verzinnen voor je jaarlijkse evenement… maar je hebt al zoveel thema’s gehad dat je het even niet meer weet.

Werk dan met ons samen!

Bij Cubestar, volgen wij een 6 stappenplan om het doel van jouw organisatie te realiseren.

01

Het doel

Bel of mail en wij maken een afspraak. In de afspraak behandelen we jouw doel en bedenken wij misschien al de eerste ideeën.

02

Brainstorm

Na de afspraak gaan wij op kantoor verder nadenken over wat past bij jouw vraag. Hier zullen nog veel meer ideeën uitkomen!

03

Concept

De ideeën worden uitgewerkt in een (beeldend) concept. Dit concept komen wij bij jou presenteren.

04

Productie

Met partners gaan we het idee organiseren, produceren en/of realiseren. Zo staat iedereen in zijn kracht en behalen we de beste resultaten.

05

Lancering

Het idee komt hier echt tot leven. Iedereen mag het zien of het nou fysiek of online is. Overal zullen mensen jouw organisatie op een onvergetelijke manier onthouden!

06

Analyse

Hoe ging de uitvoering van het idee en is het gewenste effect bereikt? Dit wil jij natuurlijk weten, maar wij ook! Zo kunnen we in de toekomst een nog hoger niveau nastreven.

  • Concepting

Wat is concepting?

“Een concept is als een rotonde, het is een geheel met een kern, maar je kunt er wel alle kanten mee op”  – Huyskens & Michels (2011). Wij maken concepten die ervoor zorgen dat iedereen op één lijn zit, maar waar wel ruimte blijft voor verbetering. Een concept is nodig om te zorgen dat de doelstelling op de juiste manier bereikt wordt.

Dit doen we op het gebied van
  • Marketing

Wat is marketing?

“Marketing is de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen” – Kotler & Armstrong (2013). Bij Cubestar doen we aan duurzame marketing. Dit betekend dat we marketinguitingen doen die blijven hangen bij (potentiële) klanten. Ons doel is om mensen voor lange termijn te binden.

Op het gebied van
  • (Re)branding

Wat is (re)branding?

”Een merk is het ‘onderbuikgevoel‘ (gut feeling) van de klant over het bedrijf.  Het is NIET wat het bedrijf zegt dat het is, het is wat mensen erover zeggen”  – Marthy Neumeier (2006). Bij Cubestar zorgen we ervoor dat jouw merk positief bij de klant ontvangen wordt. Hierbij maken we bijvoorbeeld gebruik van Neuromarketing.

Dit doen we voor
  • Eigen concepten

Wij ontwikkelen ook eigen concepten!

Bij Cubestar maken we soms ideeën die niet bij één organisatie passen. Daarom werken wij deze concepten uit en kun je deze concepten exclusief bij ons verkrijgen!

Onze concepten

Bernd-Jan Hillhorst

Reageert vaak binnen een uur..

Hallo👋
Heb je vragen? Stuur mij gerust een WhatsAppje, ik sta klaar voor je vragen!